V Mas Salsa Event w Lublinie Fotorelacja

Dziękujemy organizatorom Asi i Konradowi Dąbskim za zaproszenie nas na ten wyjątkowy event. Oto fotki z naszych zajęć i pokazu autorstwa Joanny Łukaszczuk.





















Podziękowania od jednego z uczestników zajęć w Lublinie:

" Piszę aby bardzo podziękować Wam za to że miałem tą przyjemność i mogłem uczestniczyć w Waszych warsztatach w Lublinie.
Mimo tego iż nie byliśmy uczestnikami tańczącymi idealnie, to zakochałem się w Waszym tańcu i muzyce ZOUK. Od niedzieli oglądałem Wasze materiały na UTube dziesiątki razy, a w pracy cały czas słucham tej karaibskiej muzy :D
Dziękuję Wam za Wasz taniec, bo dzięki takim momentom życie staje się jeszcze piękniejsze! Wiem, brzmi to banalnie. Chcę jednak abyście wiedzieli jak wiele przyjemności sprawia innym Wasz taniec.
3mam za Was kciuki i gorąco kibicuję na drodze po kolejne nagrody i wyróżnienia :)
Pozdrawiam tanecznie:)
Marek O. "
To my dziękujemy serdecznie !!!